Οι μαθητές Κατσαρός Κωνσταντίνος και Μαρνέλη Ελένη-Δέσποινα, υπό την καθοδήγηση της φιλολόγου τους κ. Γκίκα Κωνσταντίνας, οπτικοποίησαν, ο καθένας με τον δικό του τρόπο, τους παρακάτω στίχους από την Ομήρου Οδύσσεια, ραψωδία ε, στχ.70-84, όπου περιγράφεται το νησί της Καλυψώς.

70 Εκείνη εκεί: να τραγουδά με την ωραία φωνή της,

υφαίνοντας στον αργαλειό με τη χρυσή σαΐτα.

Γύρω από τη σπηλιά θρασομανούσε δάσος με λεύκες, σκλήθρες,

κυπαρίσσια μυριστά. Πουλιά με τα φτερά τους τεντωμένα,

τώρα πάνω στους κλώνους κούρνιαζαν: γεράκια,

κουκουβάγιες και μακρύγλωσσες θαλασσινές κουρούνες,

που ξόδεψαν τη μέρα τους στη θάλασσα.

Κι εκεί μπροστά να περιβάλλει τη βαθιά σπηλιά

μια νιούτσικη και καρπερή κληματαριά, σταφύλια φορτωμένη.

Τέσσερεις κρήνες στη σειρά να τρέχουν, στο πλάι η μια της αλληνής,

κι όμως η καθεμιά αλλού το γάργαρο νερό της να ξεδίνει.

Στις δυό μεριές λιβάδια μαλακά μ άγριες βιολέτες

κι άγρια σέλινα. Κι ένας θεός αν έρχονταν εδώ,

κοιτάζοντας αυτό της ομορφιάς το θαύμα, θα γέμιζε

84 αγαλλίαση η ψυχή του.[…]

Μπράβο σας, παιδιά!!! Εξαιρετική δουλειά!!!