Την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2025 μετά τον καθιερωμένο εκκλησιασμό προς τιμή των Τριών Ιεραρχών, πραγματοποιήθηκε στο χώρο του σχολείου μας η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας. Οι πίτες για όλα τα τμήματα καθώς και αυτή του Συλλόγου των καθηγητών ήταν προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.
Ευχαριστούμε από καρδιάς το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την γενναιοδωρία του, την άψογη συνεργασία και την αμέριστη συμπαράστασή του σε κάθε εκδήλωση του σχολείου μας.
Ευχόμαστε σε όλους εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία, αγάπη και φώτιση.



