Στα πλαίσια του μαθήματος “Ελένη” η φιλόλογος κ. Ανδρικοπούλου Αγγελική, ζήτησε από τους μαθητές του Γ1, Γ2 και του Γ3 να δημιουργήσουν μια αφίσα για υποτιθέμενη θεατρική παράσταση που θα πραγματοποιούσε το σχολείο τους. Παρακάτω δημοσιεύεται ένα δείγμα της δημιουργικής εργασίας των μαθητών: