Το μήνα Δεκέμβριο προκηρύχθηκε Διαγωνισμός φωτογραφίας με τίτλο: “Χριστούγεννα μ’ ένα βιβλίο”. Νικήτρια του διαγωνισμού ήταν η μαθήτρια του Α2 Μαρνέλη Ελένη. Η φωτογραφία που μας έστειλε ήταν η παρακάτω:

εικ1