Το 3ο Γυμνάσιο Αιγίου, στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus, φιλοξένησε έναν εκπαιδευτικό και 4 μαθητές από το Instituto Publico Hiponova, Μοντεφρίο, Γρανάδα της Ισπανίας.Την πρώτη ημέρα του προγράμματος έγινε ξενάγηση στο χώρο του σχολείου και παρακολούθηση μαθημάτων. Τη δεύτερη μέρα του προγράμματος οι Ισπανοί μαθητές με αντιπροσωπεία μαθητών του σχολείου μας και με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών: Jose Luis Docente ,καθηγητή Οικονομικών, Tσουρέκη Ελένη, Διευθύντρια του 3ου Γυμνάσιου Αιγίου και Μπιτσάκου Διονυσία, Φιλόλογο, επισκέφθηκαν το Δημαρχείο Αιγίου. Εκεί τούς υποδέχθηκε ο Δήμαρχος Αιγίου, κ. Ανδριόπουλος Παναγιώτης και συνομίλησε με τους μαθητές για τη διαμονή τους στην πόλη μας, το πρόγραμμα Εράσμους αλλά και για τις ομοιότητες και τις διαφορές των δύο εκπαιδευτικών συστημάτων. Στη συνέχεια η ομάδα των μαθητών και των εκπαιδευτικών περιηγήθηκαν στο Αρχοντικό Παναγιωτόπουλου. Ξεναγήθηκαν στο αρχοντικό, στο Μουσείο Ψηφιακών Εκθεμάτων Αιγιαλείας μαθαίνοντας πληροφορίες σχετικά με την τοπική ιστορία του δήμου, αλλά και στην έκθεση των παραδοσιακών οργάνων «Εύφωνες Μνήμες» από τον κύριο Σάκη Παπαδημητρίου, όπου διασκέδασαν και τραγούδησαν ισπανικά τραγούδια.