Το 2025 ξεκινά εορταστικά! Η δράση eTwinning γίνεται 20 χρονών και ο Οργανισμός Υποστήριξης μας προσκάλεσε να το γιορτάσουμε παρέα! Το σχολείο μας συμμετέχει στη δράση με τη δημιουργία αφίσας από τους μαθητές Αντωνόπουλο Μάριο και Ζαζοπούλου Αγγελική, τμήμα Β1.

