Την Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου (Τσικνοπέμπτη) ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας πρόσφερε σουβλάκια στους μαθητές μας σύμφωνα με το έθιμο αυτής της περιόδου.
Η λέξη “τσικνοπέμπτη” προέρχεται από την λέξη “τσίκνα” (η μυρωδιά του ψημένου κρέατος) και από την λέξη “Πέμπτη”. Γιορτάζεται άλλωστε την Πέμπτη, 11 ημέρες πριν την Καθαρά Δευτέρα.
Η Τσικνοπέμπτη, γιορτή της ορθόδοξης παράδοσης, είναι η Πέμπτη της δεύτερης εβδομάδας του Τριωδίου, περίοδος που οι άνθρωποι προετοιμάζονται για την νηστεία της Μεγάλης Τεσσαρακοστής, δηλαδή τη νηστεία πριν το Πάσχα.
Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων που βρίσκεται πάντα αρωγός στο πλευρό των μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου μας.





