Τη Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2025 οι μαθητές της Α΄ τάξης Γυμνασίου πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στην έκθεση/θεματικό πάρκο για την Αρχαία Ελλάδα στο Ολυμπιακό Κέντρο στο Γουδί με συνοδούς καθηγητές την κ. Γκίκα Κων/να (Φιλόλογο), την κ. Καραδήμα Αναστασία (Φιλόλογο), την κ. Βαρδάκη Στέλλα (Γεωπόνο) και την κ. Σταυράκη Μαρία (Μουσικό).

Τη σκηνοθεσία της έκθεσης  έχει επιμεληθεί ο Σωτήρης Τσαφούλιας, την ιστορική επιμέλεια ο ιστορικός και ακαδημαϊκός Θάνος Βερέμης ενώ η επεξεργασία των κειμένων έχει γίνει από την επιστημονική ομάδα των εκδόσεων Κάκτος που εκδίδουν την Αρχαία Ελληνική  Γραμματεία. Η ξενάγηση στην έκθεση έγινε με διαδραστικό τρόπο από επαγγελματίες ηθοποιούς οι οποίοι ταξίδεψαν τους μαθητές στην αρχαία Αθήνα, Σπάρτη Μακεδονία, την Τροία, τις Θερμοπύλες, στους Μεγάλους Φιλοσόφους, την Τέχνη, τις Επιστήμες, την Αρχιτεκτονική, τις Εφευρέσεις και άλλους τομείς.

Οι μαθητές θαύμασαν από κοντά τα εντυπωσιακά αγάλματα του Άτλαντα, του Ηρακλή, του Αχιλλέα, του Λεωνίδα, του Μινώταυρου, του Μεγάλου Αλεξάνδρου κ.ά καθώς και πελώριες κατασκευές όπως τον Δούρειο Ίππο και την Τριήρη.

Τέλος με την εφαρμογή ΑΙ οι αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι (Σωκράτης, Πλάτωνας, Αριστοτέλης) αλλά και σημαντικοί επιστήμονες της εποχής «ζωντάνεψαν» και μίλησαν στους μαθητές για τη ζωή  και τα επιτεύγματά τους.

Μαθητές και εκπαιδευτικοί είχαν μια πλούσια σε εμπειρίες και γνώσεις μέρα.