Οι μαθητές του Α3 τμήματος επισκέφτηκαν τη Δευτέρα 17 Μαρτίου 2025 το Αρχαιολογικό Μουσείο του Αιγίου και μέσα από δραστηριότητες που είχαν παιγνιώδη
μορφή ήρθαν σε επαφή με τα εκθέματα του παλαιού αλλά και του νέου τμήματος του Μουσείου. Συνοδοί εκπαιδευτικοί ήταν οι κυρίες Ανδρικοπούλου Αγγελική και
Κατσούλη Βασιλική.










