Το 3ο Γυμνάσιο Αιγίου από τις 18-22 Μαρτίου, στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus, (job shadowing) Κινητικότητα Εκπαιδευτικών, φιλοξένησε δυο Ισπανίδες εκπαιδευτικούς από το Instituto Publico Hiponova, Μοντεφρίο, Γρανάδα. Οι Ισπανίδες συνάδελφοι παρακολούθησαν μαθήματα και στις τρεις τάξεις του σχολείου, μάς συνόδευσαν με ομάδα μαθητών σε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μεσολόγγι και στη Ναύπακτο, επισκεφθήκαμε το Αρχαιολογικό Μουσείο, την Παναγία Τρυπητή και περιηγηθήκαμε μαζί τους στην πόλη μας. Ανταλλάξαμε σκέψεις, προβληματισμούς και απόψεις για την εκπαιδευτική διαδικασία, εντοπίσαμε τα κοινά στοιχεία ανάμεσα στα εκπαιδευτικά συστήματα των δύο χωρών και τελικά γνωρίσαμε δύο εξαιρετικές συναδέλφους ,με τις οποίες θα θέλαμε πολύ να ξανασυνεργαστούμε. Ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία για όλους μας, μαθητές και εκπαιδευτικούς.