Κατά το σχολικό έτος 2023-24 στα πλαίσια του μαθήματος Γεωγραφίας, ορισμένοι μαθητές/τριες της Β’ γυμνασίου με την καθοδήγηση της κ. Γεωργίας Μουκριώτη (καθηγήτρια – χημικός), υλοποίησαν διαθεματική εργασία/project με θέμα τους Ευρωπαίους θαλασσοπόρους. Οι μαθητές/τριες χωρίστηκαν σε ομάδες, επέλεξαν το θέμα τους και κατασκεύασαν αφίσες από χαρτόνι.
Μπράβο σε όλα τα παιδιά για την προσπάθειά τους αλλά και το αποτέλεσμα των εργασιών τους!
















