Στις 21 Μαρτίου 2024 η περιβαλλοντική ομάδα 22 μαθητών/τριών της Γ’ Γυμνασίου είχε την ευκαιρία να υποδεχτεί, Ισπανίδες εκπαιδευτικούς από το Instituto Publico Hiponova της Γρανάδα στα πλαίσια Erasmus. Η συγκεκριμένη ομάδα μαθητών/τριών υλοποιεί περιβαλλοντικό πρόγραμμα με τίτλο «Αποστολή νερό: σταγόνα τη σταγόνα… πλουτίζω ωκεανό» το οποίο συντονίζει η κ. Γεωργία Μουκριώτη (Χημικός) ενώ μέλος της είναι η κ. Κωνσταντίνα Γκίκα (Φιλόλογος).
Τα υποθέματα του προγράμματος τέθηκαν πριν την έναρξη αυτού ως «Ρύπανση νερού», «Διαχείριση νερού στο αστικό περιβάλλον», «Σύνδεση κλιματικής αλλαγής με το νερό» και «Το νερό στη γλώσσα, τους μύθους και τις παραδόσεις». Οι μαθητές/τριες αρχικά παρουσίασαν στην αγγλική γλώσσα το βασικό περιβάλλον εργασίας της ομάδας που είναι το padlet. Στη συνέχεια, παρουσίασαν επιλεγμένα project τους για το νερό ως βασικό πόρο, που πρέπει να προστατεύουμε, να διαχειριζόμαστε και να χρησιμοποιούμε με τον κατάλληλο τρόπο. Για το τέλος, τα παιδιά της ομάδας με τη βοήθεια της κ. Μαρίας Σταυράκη (Μουσικός) είχαν ετοιμάσει ένα τραγούδι για το νερό το οποίο και τραγούδησαν με συνοδεία τους ρυθμικούς ήχους των μουσικών οργάνων τουμπερλέκι και μπουζούκι, τα οποία έπαιξαν οι μαθητές Παναγιώτης Δαβανέλλος και Γεώργιος Χάιδος. Μπράβο σε όλα τα παιδιά για την υπέροχη παρουσίασή τους και φυσικά για το χρόνο που αφιέρωσαν ώστε να προσαρμόσουν τις παρουσιαζόμενες εργασίες τους στην αγγλική γλώσσα!

















