Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2023-24, με την καθοδήγηση της καθηγήτριας του μαθήματος Βιολογίας κ. Γεωργίας Μουκριώτη, οι μαθητές/τριες της Γ’ γυμνασίου υλοποίησαν εργασία με θέμα την κατασκευή μοντέλων DNA και RNA εφαρμόζοντας τη συμπληρωματικότητα των αζωτούχων βάσεων στα νουκλεοτίδια των νουκλεϊκών οξέων. Οι μαθητές/τριες εργάστηκαν αυτόνομα και προσπάθησαν να προσεγγίσουν τα νουκλεϊκά οξέα χρησιμοποιώντας δημιουργικά τη φαντασία τους και ότι υλικό είχαν εύκαιρο σπίτι τους. Από ότι φάνηκε, ο νικητής στις προτιμήσεις των μαθητών είναι το… DNA!!!
Μπράβο σε όλα τα παιδιά για την προσπάθειά τους αλλά και το αποτέλεσμα των πολύχρωμων εργασιών τους!








































